för er som inte visste... ♥

tjabba, nu har ni fått se en del av mina bidler, så varför inte få veta lite om mig oxå ? ;)
såhär ser jag ut:



och lite fakta:

1. jag spelar fotboll och har gjort de i, ja detta är mitt sjätte år.
när jag va liten, ca 6år, spelade jag och min kompis med killar i ramlösa södra ff tills dom skapade ett tjejlag, då började vi dubblera, så vi spelade med både tjejer och killar.
sen förra året har jag spelat i fortuna ff, och jag älskar laget !

2. min allra bästa vän bor 60 mil från mig och det är HEEMSKT!
jag saknar henne något oändligt, för hon är min kusin och jag har känt henne sen hon föddes !

3 jag har inga syskon eller husdjur, men gillar verkligen hundar.
det kan bli lite långtråkigt ibland när man inte har syskon, men jag trivs nog bäst utan syskon, ;)

4 jag verkligen älskar mat!
jag vet inte varför, men jag äter nästan allt. och jag klarar mig verkligen inte utan mat heller!

5 jag fyller år i juli, mitt på sommarlovet. Och det tycker jag är riktigt bra tajmat, för då slipper jag ju bli äggad i skolan, MOHAHAHAHA !

6. jag glömde nyss min godispåse där nere, åhhhhhhh, -.-

6b. jag tyckte den faktapungten som jag skrev precis inte passar in i just faktapunkter, inte denna heller, men skitsamma ;)

7. jag älskar att åka skidor och åkte första gången när jag va 2,5år !

8. jag sover läänge på morgonen (om jag får) och har världens sämsta morgonfrilla...
~ P U S S & H E Y ,  Ä L S K A R D I G

Kommentarer
Postat av: linneaaversten♥

(Vare mig du mena som bästa vän?:)) ifall det va det så..



aaaw♥ saknar dig gumman!;*<3 Saknar dig så in i norden gumman!♥

2012-02-06 @ 19:54:19
URL: http://rookieoprinsen.blogg.se/
Postat av: isabelle

yeah , ! :) <3

ny header , så fin! :D <33

2012-02-06 @ 20:54:16
URL: http://bellesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0